Najlepsza kampania reklamowa roku!

Od samego początku (a zaczęło się już jakiś czas temu) wiedziałem o co chodzi i byłem pewien, że nie jest to przypadek.

A o co chodzi?

Z roku na rok komunia święta staje sie coraz większym marketingowym oszustwem, ale tegoroczne zagranie sieci sklepów Empik można spokojnie określić marketingowym mistrzostwem roku. Tylko bardzo naiwni uwierzą, że głośna oferta (dla niezorientowanych: empik sprzedaje prezenty komunijne, np. konsolę PS3 z papierową biblią w zestawie) Empiku jest błędem jakiegoś marketingowca czy sprzedawcy. Można śmiało powiedzieć, że człowiek, który ją wymyślił jest geniuszem swojego fachu! Opis promocji pojawił się we wszystkich liczących się telewzjach, rozgłośniach radiowych i gazetach. Nie sposób było o niej nie usłyszeć. I cała ta reklama całkowicie ZA DARMO

Smutne jest w tym wszystkim to, że wymienione media dały się na taki trik nabrać.

Chciałem przemilczeć tą “promocję”  (promocję sklepu a nie promocję na produkt), gdyż wydawało mi się sprawa przycichła sama z siebie… ALEŻ SKĄD… w sidłach Empiku dalej zaplątany jest portal tvn24.pl (czy telewizja TVN24 też to nie wiem bo nie oglądam), który dzisiaj dalej drążył tą “moralnie niepoprawną” (to nie jest moje zdanie), aczkolwiek marketingowo GENIALNĄ sprawę (link do artykułu).

goto

|

Kometarze (1) »

  1. covalic:

    4 May 2009 @ 18:59

    Przypomina mi to Dodę. Reklama szokowa 😉

RSS komentarzy · adres TrackBack

Odpowiedz